Gemeen goed campagne ter ere van AVRO 90 jaar
De AVRO pakt deze 90 jarige bestaan viering aan om zich opnieuw op de kaart te zetten als dé omroep voor kunst & cultuur. Dit doen ze door middel van de campagne ‘gemeen goed’. Hierin staat dat ene raakmoment centraal. Dat moment dat je gewoon even niet weet wat je moet zeggen. Kunst en cultuur is bestemt voor jong en oud. Daarom heeft de AVRO een app laten ontwikkelen om haar volgers van de campagne ‘Gemeen Goed’ perfect op de hoogte te houden.
Functionaliteiten
De app biedt de mogelijkheid de cultuurtour van de AVRO te volgen vanaf de smartphone. De cultuurtour die van 22 juni tot en met 7 juli loopt bestaat uit twaalf culturele evenementen op bijzondere plekken in alle provincies van het land. Gedurende twee weken rijdt een speciale AVRO 90-bus langs diverse musea om arrangementen te verzorgen voor leden en live radio-uitzendingen te maken. Via de app is het mogelijk video’s rondom de campagne te bekijken en momenten vast te leggen die de gebruiker diep kunstzinnig of cultureel raken. Het vastleggen gebeurt met de zo geheten 'foto cards' die een frame op de gemaakte foto plaatsen met bijvoorbeeld de naam van een van de presentatoren. Deze zijn dan te verspreiden via social media. Ook is er van alle presentatoren van de tour een kleine biografie en interview in de app te vinden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Aan het gebruik van de app zijn punten verbonden. Deze punten kunnen onder meer worden verdiend door foto's te maken, comments op de fan wall te plaatsen en de gemaakte foto's via social media te delen.
De app is hier voor Android en iPhone te downloaden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid