Overslaan en naar de inhoud gaan

Korsten executive creative director UbachsWisbrun/JWT

Bas Korsten is bij Ubachs Wisbrun/JWT gepromoveerd van creative director tot executive creative director en krijgt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Korsten stapte afgelopen zomer over van zijn eigen bureau Nothing naar UbachsWisbrun/JWT om samen met Massimo van der Plas en Joep de Kort de creatieve directie te vormen. Nu wordt hij alleen eindverantwoordelijk en wordt volgens UbachsWisbrun/JWT 'het gezicht naar buiten als het om werk gaat.'

related partner content for mobile comes here

'De benoeming is de volgende stap naar het verhogen van het creatieve niveau van het bureau over de hele linie. Sinds de komst van Korsten is er al een aantal stappen genomen. Door nu de eindverantwoordelijkheid bij één ECD neer te leggen krijgt het bureau nog meer creatieve focus', zo staat verwoord in het persbericht.

Daarnaast wordt er ook een executive board ingesteld. Die bestaat uit Korsten (creatie), Anita Lotten (financiën/operatie) en Ralph Wisbrun. De samenstelling van de directie blijft ongewijzigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in