
Het aantal van 110.000 folderpromoties in 2011 betekent een stijging van zo’n 3 procent in vergelijking met het jaar 2010. Dat blijkt uit een analyse van sales promotiebureau PCNData. Klanten ontvingen vooral meer volumekorting ontvingen in de supermarkten, zoals een tweede product voor de halve prijs. Ook de inzet van de klantenkaart bij acties was in 2011 populairder dan ooit. Verder werden spaaracties het afgelopen jaar fors vaker ingezet
Prijskorting was in 2011 het meest gebruikte middel om klanten voordeel te bieden. Bijna de helft van alle folderaanbiedingen van de supermarkten in Nederland betrof een price-off.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee