Overslaan en naar de inhoud gaan

Haribo op één bij Nederlands publiek, Red Band runner-up

Marketingdirecteur Red Band Janneke van Wanrooy: 'We gaan voor nummer 1, deze uitdaging gaan we met plezier aan.'
Verschillende verpakkingen van Haribo Starmix
Verschillende verpakkingen van Haribo Starmix
© https://www.haribo.com/nl-nl/producten/haribo/starmix
Verschillende verpakkingen van Haribo Starmix
Verschillende verpakkingen van Haribo Starmix
© https://www.haribo.com/nl-nl/producten/haribo/starmix

Van de Nederlandse snoepmerken scoren Venco en Red Band (beiden onderdeel van confectionery-gigant Cloetta) hoog op de associaties ‘Word ik blij van’, ‘Typisch Nederlands’ en ‘Lekker’. Toch worden de merken van Cloetta door Haribo verslagen op de associaties ‘Word ik blij van’ en ‘Lekker’. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=508) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI. De aanleiding om de enquête uit te voeren, is het interview met Janneke van Wanrooy in Adformaties CMO Studio. Van Wanrooy is global candy marketing & sustainability director bij Cloetta.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in