Grolsch in zee met Bookmark


‘Wij hebben bewust gekozen voor specialistische bureaus, die de juiste ervaring binnen de diverse marketingdisciplines inbrengen binnen één geïntegreerde marketingstrategie’, aldus Luc Putmans, marketing manager van Grolsch. ‘Bookmark kwam na de pitch het beste uit de bus om de interactieve marketingrol voor ons in te vullen, omdat ze een prima combinatie bieden van een heldere interactieve marketingvisie en de nodige creativiteit om dat te vertalen naar interactieve campagnes.’ Na een eerste fase, waarin een lange termijn strategie werd ontwikkeld en vertaald naar korte termijn activiteiten, is Bookmark begonnen met het ontwikkelen van de nieuwe consumenten websites van Grolsch, voor zowel de Nederlandse als internationale markt. Beide vernieuwde sites zijn begin april van dit jaar online gegaan en zullen verder worden uitgebouwd. Brian Hirman, managing director van Bookmark: ‘Er is niet alleen aandacht besteed aan een nieuw webdesign en de content die op de sites moet komen. Wij hebben ook heel sterk gekeken naar de rol van het web binnen de marketingactiviteiten van Grolsch en daar de ‘achterkant’ van de website op ingericht.’ De bierbrouwer uit Enschede en Bookmark zijn een samenwerkingverband voor langere termijn overeengekomen. Hirman: ‘Wij zijn bijzonder gelukkig met Grolsch als nieuwe klant. Niet alleen omdat het een prachtig A-merk is om voor te mogen werken, maar ook omdat het een klant is die het vakgebied interactieve marketing zeer serieus neemt en het belang ervan hoog inschat. Het lange termijn commitment dat we van Grolsch hebben gekregen, tilt het werk op een hoger niveau’. (Bron: Bookmark)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid