Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch in zee met Bookmark

Na een pitch, waar een viertal interactieve bureaus voor was uitgenodigd, heeft bierbrouwer Grolsch het in Naarden gevestigde Bookmark als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Wij hebben bewust gekozen voor specialistische bureaus, die de juiste ervaring binnen de diverse marketingdisciplines inbrengen binnen één geïntegreerde marketingstrategie’, aldus Luc Putmans, marketing manager van Grolsch. ‘Bookmark kwam na de pitch het beste uit de bus om de interactieve marketingrol voor ons in te vullen, omdat ze een prima combinatie bieden van een heldere interactieve marketingvisie en de nodige creativiteit om dat te vertalen naar interactieve campagnes.’ Na een eerste fase, waarin een lange termijn strategie werd ontwikkeld en vertaald naar korte termijn activiteiten, is Bookmark begonnen met het ontwikkelen van de nieuwe consumenten websites van Grolsch, voor zowel de als markt. Beide vernieuwde sites zijn begin april van dit jaar online gegaan en zullen verder worden uitgebouwd. Brian Hirman, managing director van Bookmark: ‘Er is niet alleen aandacht besteed aan een nieuw webdesign en de content die op de sites moet komen. Wij hebben ook heel sterk gekeken naar de rol van het web binnen de marketingactiviteiten van Grolsch en daar de ‘achterkant’ van de website op ingericht.’ De bierbrouwer uit Enschede en Bookmark zijn een samenwerkingverband voor langere termijn overeengekomen. Hirman: ‘Wij zijn bijzonder gelukkig met Grolsch als nieuwe klant. Niet alleen omdat het een prachtig A-merk is om voor te mogen werken, maar ook omdat het een klant is die het vakgebied interactieve marketing zeer serieus neemt en het belang ervan hoog inschat. Het lange termijn commitment dat we van Grolsch hebben gekregen, tilt het werk op een hoger niveau’. (Bron: Bookmark)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in