Overslaan en naar de inhoud gaan

EVA’s voor Arcadis, Heineken, Belastingdienst

De jaarlijkse prijzen van de event-industrie, de EVA's, zijn gisteren uitgereikt aan Arcadis, Heineken en de Belastingdienst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking was tijdens de opening van Evenement 2002 in de Jaarbeurs in Utrecht. De EVA 2002 is uitgereikt in drie categorieën: business-to-business, business-to-consumer en interne gerichte events. Arcadis, de winnaar in de categorie b-to-b, werd kandidaat gesteld door NEB Communicatieprojecten. Het bedrijf toonde volgens de jury veel moed door haar toprelaties, uitgesproken bèta's, een alfaprogramma aan te reiken. Arcadis onderstreepte met het evenement The Art of Blending het belang dat zij hecht aan een afgewogen 'blend' van kennis en kunde, van beproefde ervaring en onbevangen vernieuwingszin. Heineken Nederland werd door Trefpunt Sports & Leisure Marketing kandidaat gesteld in de categorie business-to-consumer met toepassen van het Holland Heineken House op de Nederlandse markt. De jury noemt het ‘een spraakmakend fenomeen dat een wezenlijk deel is gaan uitmaken van de marketingcommunicatie voor het merk Heineken en veel goodwill genereert’. De Belastingdienst, kandidaat gesteld door de Cultuurfabriek in de categorie intern gerichte events, behaalde een EVA door de ‘intelligente opzet en de inhoudelijke interactie’ van het bekroonde event. De medewerkers van de Belastingdienst praatten tijdens een reeks interactieve bijeenkomsten over 'Straks, de nieuwe Belastingdienst-organisatie vanaf 1 januari 2003'. Uitgangspunten waren de persoonlijke ambities, drijfveren en passies van de deelnemers. ‘Een zichtbaar gericht verhaal binnen een uitstekende campagne’, vond de jury.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in