EVA’s voor Arcadis, Heineken, Belastingdienst


De uitreiking was tijdens de opening van Evenement 2002 in de Jaarbeurs in Utrecht. De EVA 2002 is uitgereikt in drie categorieën: business-to-business, business-to-consumer en interne gerichte events. Arcadis, de winnaar in de categorie b-to-b, werd kandidaat gesteld door NEB Communicatieprojecten. Het bedrijf toonde volgens de jury veel moed door haar toprelaties, uitgesproken bèta's, een alfaprogramma aan te reiken. Arcadis onderstreepte met het evenement The Art of Blending het belang dat zij hecht aan een afgewogen 'blend' van kennis en kunde, van beproefde ervaring en onbevangen vernieuwingszin. Heineken Nederland werd door Trefpunt Sports & Leisure Marketing kandidaat gesteld in de categorie business-to-consumer met toepassen van het Holland Heineken House op de Nederlandse markt. De jury noemt het ‘een spraakmakend fenomeen dat een wezenlijk deel is gaan uitmaken van de marketingcommunicatie voor het merk Heineken en veel goodwill genereert’. De Belastingdienst, kandidaat gesteld door de Cultuurfabriek in de categorie intern gerichte events, behaalde een EVA door de ‘intelligente opzet en de inhoudelijke interactie’ van het bekroonde event. De medewerkers van de Belastingdienst praatten tijdens een reeks interactieve bijeenkomsten over 'Straks, de nieuwe Belastingdienst-organisatie vanaf 1 januari 2003'. Uitgangspunten waren de persoonlijke ambities, drijfveren en passies van de deelnemers. ‘Een zichtbaar gericht verhaal binnen een uitstekende campagne’, vond de jury.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid