Internetreclame beïnvloedt koopgedrag
Een bannercampagne op Ilse.nl voor de Oudejaarsloterij van de Staatsloterij deed de top of mind-positie met 10 procent stijgen, de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De respondenten gaven aan de werkelijke aanschaf van het lot in de winkel te doen. Dit toont aan dat reclame op internet het koopgedrag in de winkel beïnvloedt, aldus Pro Active. De resultaten werden geboekt met slechts één confrontatie met een banner.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne leverde een hoge bekendheid van de banner op: 40 procent gaf aan hem gezien te hebben, terwijl het gemiddelde op 13 procent ligt. 67 Procent van de mensen die hem gezien hebben weet zich nog te herinneren wat de banner wilde communiceren (gemiddelde: 31 procent).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid