VNU NetRatings koopt AdRelevance
VNU-onderdeel NetRatings heeft voor 8,5 miljoen dollar het onderdeel AdRelevance van Jupiter Media Metrix gekocht. Hiermee komt toch nog…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eerder ketste de volledige overname af na bezwaren van de Amerikaanse overheid. NetRatings richt zich op bereikscijfers voor internet en is sinds eind 1999 in meerderheid in handen van VNU. De uitgever vergrootte toen zijn belang in het bedrijf tot 54 procent. AdRelevance richt zich ook op internetonderzoek, maar dan toegespitst op bestedingen aan online advertising. De verkoop van AdRelevance wordt gezien als de eerste stap in de ontmanteling van Jupiter Media Metrix, aldus Emerce.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid