Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU NetRatings koopt AdRelevance

VNU-onderdeel NetRatings heeft voor 8,5 miljoen dollar het onderdeel AdRelevance van Jupiter Media Metrix gekocht. Hiermee komt toch nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder ketste de volledige overname af na bezwaren van de Amerikaanse overheid. NetRatings richt zich op bereikscijfers voor internet en is sinds eind 1999 in meerderheid in handen van VNU. De uitgever vergrootte toen zijn belang in het bedrijf tot 54 procent. AdRelevance richt zich ook op internetonderzoek, maar dan toegespitst op bestedingen aan online advertising. De verkoop van AdRelevance wordt gezien als de eerste stap in de ontmanteling van Jupiter Media Metrix, aldus Emerce.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in