Egging van Initiative naar Spot
Sandra Egging is bij Spot aangesteld als senior media- en communicatie-expert.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Egging heeft de afgelopen 6,5 jaar bij Initiative gewerkt als senior RTV Planner.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In haar nieuwe functie ondersteunt ze directeur Michel van der Voort op diverse innovatie- en onderzoekprojecten. Daarnaast wordt ze onder meer verantwoordelijk voor het beschikbaar maken voor de Nederlandse markt van buitenlandse publicaties en onderzoeken over tv en online video en van bij Spot aanwezige kennis over deze media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidVan: SPOT [mailto:spot@spot.nl]
Verzonden: maandag 13 april 2015 15:58
Aan: Bruin, M. de (Kwaliteitsfunctionaris productie Applicatiebeheer)
Onderwerp: RE: Contact formulier van W.G.M. de Bruin, verzonden op 11-4-2015 19:31:24.
Beste heer De Bruin,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het is vervelend te lezen dat u hinder ondervindt van het verschil in geluid van het reclameblok ten opzichte van het TV programma. De luidheidsnormen zijn nog steeds geldig. Alle commercials worden bij aanlevering gecheckt en eventueel aangepast als ze te luid zijn.
Wat ons af en toe wel parten speelt is dat de programma’s om de blokken heen zachter zijn dan de norm (voor de technici, -0.23 Ploud). De zenders zijn al enige tijd bezig om dit probleem op te lossen. Vooral bij live programma’s kan het wel eens gebeuren. De TV kijkers die ons benaderen met klachten vragen wij altijd om zo concreet mogelijk met een voorbeeld te komen. Aan de hand van het voorbeeld gaan wij naar de desbetreffende zender. Zo hebben we vanuit een klacht een probleem rondom GTST en RTL Late Night op kunnen lossen.
Graag wil ik u vragen of u een voorbeeld heeft (zender / programma / dag / tijd / hoe kijk je TV analoog / digitaal) dan nemen we dit graag op met de betreffende zender.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Sandra Egging
Sr. Media en Communicatie Expert
Beste Sandra,
Nu ruim 3 jaar later is er nog steeds geen verbetering in het gelijk houden van het volume. U vraagt om actuele voorbeelden, maar ik kan beter voorbeelden noemen wanneer het WEL goed gaat. Die lijst is aanmerkelijk korter.
U als expert zal toch ook wel eens TV kijken, en als het u dan zelf niet opvalt geeft dat te denken.
Iemand die over het geluid gaat vindt het nodig dit gedurende het reclame blok harder te zetten.
Dit is te voorkomen. Er zijn (hele dure)TV's die dat automatisch nivelleren.
De techniek is dus voorhanden.
Vind het daarom des te verontrustend dat er niets mee gedaan wordt.
Wie gaat hier over?