Murphy's when it rains it pours [Mobile Lions shortlist 2013]
Vorig jaar startte Budweiser met een bier campagne in Ierland, waarbij je korting kreeg naarmate de temperatuur hoger werd. In Ierland zal…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorig jaar startte Budweiser met een bier campagne in Ierland, waarbij je korting kreeg naarmate de temperatuur hoger werd. In Ierland zal je dan meestal niet veel korting krijgen. Het Ierse biermerk Murphy's (onderdeel van het Heineken concern) weet daar mooi op in te haken en met de 'When it rains, it pours' campagne (inclusief smarphone app) en hun Amerikaanse concurrent een hak te zetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne staat op de Mobile Lions shortlist van Cannes Lions 2013.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid