Simon Neefjes meest onmisbare man in reclamevak


Neefjes en Wolfensberger staan respectievelijk op plaats 1 en 8 in de Adformatie Top 100 van Onmisbare Mensen in het Vak, de honderd smaakmakers, gangmakers, en spraakmakers die het verschil maken in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld.
De Adformatie Onmisbare 100 werd samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en een onlineonderzoek door Blauw Research. Met als centrale vraag: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is vooral het criterium ‘onmisbaar’ dat deze Top 100 van andere ranglijsten onderscheidt. Adformatie kiest niet de ‘meest invloedrijke’, de ‘rijkste’ of de ‘machtigste’ mannen en vrouwen, maar mensen die de vonken laten overspringen en het vak in beweging brengen.
De Adformatie Onmisbare 100 markeert de lancering van de gerestylede Adformatie. Het eerste nieuwe nummer is vandaag (12 juni 2013) door hoofdredacteur Astrid Prummel overhandigd aan Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam, ‘creatieve hoofdstad’ van Nederland en de wereld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid