Overslaan en naar de inhoud gaan

Simon Neefjes meest onmisbare man in reclamevak

Simon Neefjes, topman van TBWA\Nederland, in Amsterdam, is de meest onmisbare man in de reclame-, marketing- en mediabranche. De meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Neefjes en Wolfensberger staan respectievelijk op plaats 1 en 8 in de Adformatie Top 100 van Onmisbare Mensen in het Vak, de honderd smaakmakers, gangmakers, en spraakmakers die het verschil maken in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld.

related partner content for mobile comes here

De Adformatie Onmisbare 100 werd samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en een onlineonderzoek door Blauw Research. Met als centrale vraag: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was?

Het is vooral het criterium ‘onmisbaar’ dat deze Top 100 van andere ranglijsten onderscheidt. Adformatie kiest niet de ‘meest invloedrijke’, de ‘rijkste’ of de ‘machtigste’ mannen en vrouwen, maar mensen die de vonken laten overspringen en het vak in beweging brengen.

De Adformatie Onmisbare 100 markeert de lancering van de gerestylede Adformatie. Het eerste nieuwe nummer is vandaag (12 juni 2013) door hoofdredacteur Astrid Prummel overhandigd aan Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam, ‘creatieve hoofdstad’ van Nederland en de wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in