Volg de Livestream op Marcom 13!
Niet de in buurt van de RAI vandaag? Via een livestream kun je toch meekijken naar Marcom 13.
Marcom 13 staat dit jaar in het teken van De Nieuwe Realiteit. Wat is de impact van digital (en de crisis) op de manier waarop marketeers en communicatieprofessionals omgaan met marketing en communicatie?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVanaf half 11 trapt Boyd Coyner (Meanwhile) af met een wake-up call voor marketeers, gevolgd door Andre Manning (Philips Corporate Communicatie), over de invloed van social media op de communicatie bij Philips.
Marketingdirecteur Rene Jaspers vertelt om 12:00 over de uitdagingen die de financiele crisis met zich meebrengt voor McDonalds. Johan van der Zanden (ING) doet hetzelfde voor ING.
Vervolgens spreekt Dirk Van Ham, Country Director Benelux Diageo, over de 'rol van innovatie in de Customer Collaboration: van merk- naar klantfocus'
Vanaf 14:00 is het de beurt aan Richard van Hooijdonk, die je in een sessie van 30 minuten meeneemt naar de 'volgende stap in social media'.
Lard Breebaart (Natwerk) volgt daarna met 'Bye bye Madame Tussauds, hello Disney - Van de harde waarheid naar aardse sprookjes'
Om 15:20: Hoe bouw je een app? Door Siebrand Dijkstra (CEO AppMachine)
Om 10 voor 4 tenslotte presenteren Darre van Dijk (Ogilvy) en Martin Kersbergen (Dela) de case die onlangs een SAN Accent won voor Adverteerder van het jaar.
De livestream is hier te bekijken:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid