Overslaan en naar de inhoud gaan

Volg de Livestream op Marcom 13!

Niet de in buurt van de RAI vandaag? Via een livestream kun je toch meekijken naar Marcom 13.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet de in buurt van de RAI vandaag? Via een livestream kun je toch meekijken naar .

related partner content for mobile comes here

Marcom 13 staat dit jaar in het teken van De Nieuwe Realiteit. Wat is de impact van digital (en de crisis) op de manier waarop marketeers en communicatieprofessionals omgaan met marketing en communicatie?

Vanaf half 11 trapt Boyd Coyner (Meanwhile) af met een wake-up call voor marketeers, gevolgd door Andre Manning (Philips Corporate Communicatie), over de invloed van social media op de communicatie bij Philips.

Marketingdirecteur Rene Jaspers vertelt om 12:00 over de uitdagingen die de financiele crisis met zich meebrengt voor McDonalds. Johan van der Zanden (ING) doet hetzelfde voor ING.

Vervolgens spreekt Dirk Van Ham, Country Director Benelux Diageo, over de 'rol van innovatie in de Customer Collaboration: van merk- naar klantfocus'

Vanaf 14:00 is het de beurt aan Richard van Hooijdonk, die je in een sessie van 30 minuten meeneemt naar de 'volgende stap in social media'.

Lard Breebaart (Natwerk) volgt daarna met 'Bye bye Madame Tussauds, hello Disney - Van de harde waarheid naar aardse sprookjes'

Om 15:20: Hoe bouw je een app? Door Siebrand Dijkstra (CEO AppMachine)

Om 10 voor 4 tenslotte presenteren Darre van Dijk (Ogilvy) en Martin Kersbergen (Dela) de case die onlangs een SAN Accent won voor Adverteerder van het jaar.

De livestream is hier te bekijken:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in