Overslaan en naar de inhoud gaan

Directeur Consumentenbond naar Mars

Ja, zo gaat dat. De Consumentenbond wil ongezonde, dikmakende snacks terugdringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mars vindt dat niet leuk en haalt de directeur van zijn tegenstander over om bij hen te komen werken?

related partner content for mobile comes here

Klaske de Jonge vertrekt eind april als directeur van de Consumentenbond. De Jonge, die acht jaar bij de bond heeft gewerkt, treedt in dienst bij het Europese hoofdkantoor van snackfrabrikant Mars.

Zij wordt directeur communicatie, zo heeft de Consumentenbond maandag bekendgemaakt.

Algemeen directeur Felix Cohen van de bond neemt de taken van De Jonge vanaf 1 mei tijdelijk waar.

'Bij de Consumentenbond hadden de maatschappelijke vraagstukken op het gebied van zorg en voeding, zoals de invoering van het nieuwe zorgstelsel en de bestrijding van overgewicht, mijn speciale interesse', aldus De Jonge tegen het ANP.

En dan: 'De kennis en ervaring die ik daarbij heb opgedaan, komen ook in mijn nieuwe baan goed van pas.'

Mars maakte vorige maand bekend te stoppen met snoepreclame gericht op kinderen tot twaalf jaar. De Consumentenbond is voor een wettelijk verbod op reclame voor ongezonde producten die gericht is op kinderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in