Viral: de vruchten zijn zeker geplukt
Op Adforesult staat een aardige case omschreven over een Viral (het spel Vruchten Plukken) van Univé verzekeringen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Adforesult staat een aardige case omschreven over een Viral (het spel Vruchten Plukken) van Univé verzekeringen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De beoogde doelgroepen waren primair mannen en vrouwen tussen de 18 en 35 jaar. Doel van de online game was in eerste instantie het werven van nieuwe klanten, maar het was zeker ook bedoeld om de naamsbekendheid van Univé binnen de doelgroep te verhogen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Hierbij de resultaten:
Aantal unieke bezoekers Vruchten Plukken: 406.000
Game aantal keer gespeeld: 389.000
Aantal tell-a-friend e-mail verzonden: 61.000
Aantal premieberekeningen: 4.1%
Aantal online polissen afgesloten: niet voor publicatie
Actieve merkbeleving: 18.000 uur
Aardige resultaten!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid