Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral: de vruchten zijn zeker geplukt

Op Adforesult staat een aardige case omschreven over een Viral (het spel Vruchten Plukken) van Univé verzekeringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op staat een aardige case omschreven over een Viral (het spel ) van .

related partner content for mobile comes here

De beoogde doelgroepen waren primair mannen en vrouwen tussen de 18 en 35 jaar. Doel van de online game was in eerste instantie het werven van nieuwe klanten, maar het was zeker ook bedoeld om de naamsbekendheid van Univé binnen de doelgroep te verhogen.

Hierbij de resultaten:
Aantal unieke bezoekers Vruchten Plukken: 406.000
Game aantal keer gespeeld: 389.000
Aantal tell-a-friend e-mail verzonden: 61.000
Aantal premieberekeningen: 4.1%
Aantal online polissen afgesloten: niet voor publicatie
Actieve merkbeleving: 18.000 uur

Aardige resultaten!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in