CvdM onderzoekt Troskompas Filmwinkel
Het Commissariaat voor de Media (CvdM) kijkt naar de exploitatie van de Troskompas Filmwinkel.
Een derde partij exploiteert nu de dvd-winkel van de Tros, meldt Emerce. Deze 100 procent dochter van de Tros is een uithangbord van Movie Moguls, van de exploitant Keeno. Dat bleek uit onderzoek in opdracht van iMMovator door Peter Olsthoorn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De winkel van Troskompas blijkt ook niet te zijn aangemeld bij het CvdM. Publieke omroepen mogen niet bijdragen aan het maken van winst door derden. Hoe de commerciële afspraken tussen Tros en Keeno in elkaar steken is onduidelijk en daarom doet de mediawaakhond onderzoek. De Tros heeft nog niet gereageerd.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBron: Emerce (Jannemiek Starkenburg).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid