Haagse Communicatiedag 2010 over interactieve communicatie


Tijdens de Haagse Communicatiedag zijn er lezingen en workshops, met sprekers als trendwatcher Vincent Everts, omroepspecialist Frans Jennekes, Elonka Soros en hoogleraar E-business & IT-industry Han Gerrits. Jeroen Smit, journalist en schrijver van het boek de Prooi, is dagvoorzitter en neemt samen met de sprekers de deelnemers mee naar de toekomst van interactieve communicatie.
Adformatie neemt tijdens de Haagse Communicatiedag 2010 een van de workshops voor zijn rekening. In een live interview met Niels van Campen van Samsung staat ‘het nieuwe adverteren’ centraal: hoe om te gaan met nieuwe kanalen en mogelijkheden in de marketingstrategie, hoe om te gaan met social media, et cetera.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie ook www.hcd2010.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid