Overslaan en naar de inhoud gaan

Corp Consultants geïntegreerd in Twynstra Gudde

Na een strategische alliantie van enkele jaren is Corp Consultants onlangs geïntegreerd in Twynstra Gudde Management Consultants te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voormalig Corp partner Floris Hurts gaat zelfstandig verder, gericht op de ontwikkeling van dienstverleningsconcepten.

related partner content for mobile comes here

De expertise van Corp op het gebied van positionering, branding en strategische marketing is samengevoegd met de activiteiten van de communicatieadviseurs van Twynstra Gudde. Hieruit is een nieuwe adviesgroep Communicatie- & Identiteitsmanagement ontstaan. Deze adviseurs richten zich op strategische en organisatievraagstukken op het gebied van identiteit & imago, positionering & branding, interne communicatie en communicatie rond projecten en veran-deringen. Bij Twynstra Gudde zijn Huib Koeleman, Jan Jelle van Hasselt en Bram den Engelsen (voormalig partner bij Corp) verantwoordelijk voor de adviesgroep Communicatie- & Identiteitsmanagement.

De nieuwe adviesgroep heeft, in samenwerking met de HRM adviseurs van Twynstra Gudde, een specifieke benaderingswijze voor internal branding ontwikkeld: Brand Behaviour. Deze aanpak richt zich op de ontwikkeling en verankering van merkgedrag van medewerkers.

Floris Hurts begint in Haarlem een eigen adviespraktijk onder de naam hdNm. Van hieruit wil hij zich nog meer richten op zijn specialisatie: propositieont-wikkeling en innovatie in de dienstensector. Hurts blijft op projectbasis met Twynstra Gudde samenwerken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in