Overslaan en naar de inhoud gaan

Communiceer niets-dag

Ik geef toe, ook ik maak mij ook schuldig aan nutteloos geld uitgeven. En hebben we dat allemaal niet?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarom is er sinds enkele jaren een regelmatig terugkerende 'Buy Nothing Day'. Prima, worden we er weer aan herinnerd. Ook in Nederland onder de titel 'Niet-winkeldag' worden we gevraagd a.s. zaterdag 26 november niet te gaan winkelen (lekker geplanned, heb ik net mijn salaris binnen).

related partner content for mobile comes here

Marketing en communicatie zijn natuurlijk vieze woorden, dat spreekt voor zich. Wat doe je dan? Je kent uit je schooltijd begin jaren zeventig nog iemand die leuk kon illustreren. Scheelt weer in budget. En een neefje heeft weleens een website gemaakt. Mooi dan zijn we klaar.

Om de kwaliteit van Commlog te waarborgen geen afbeelding bij dit stukje. Wil je weten waar ik het over heb:

Het kan natuurlijk ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in