Overslaan en naar de inhoud gaan

Burson Marsteller naar Amsterdam

Het 'typisch' Haagse PR-bureau Burson Marsteller gaat verhuizen. Medio juli trekt het bureau 'in ' bij reclamebureau Young & Rubicam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zakelijke motieven geven de doorslag bij de verhuisplannen van Burson Marsteller, aldus BM-directeur Inge Wallage. "Internationale business zit toch eerder in Amsterdam dan in Den Haag. De stad heeft een veel grotere aanzuigende werking. Zeker waar het gaat om de internationale cliënten die BM bedient." Ook noemt ze synergie met het reclamebureau een belangrijke reden, al wordt dit door voormalig CEO Ted de Wit enigszins gerelativeerd. "Toen we nog in Den Haag zaten, kregen we binnen de groep regelmatig prijzen voor die dochter die het beste samenwerkte met andere dochters." De Wit ontkent dat de verhuizing deel uitmaakt van bezuinigsmaatregelen binnen de Y&R-groep. "Maar het ligt voor de hand dat, als je er eenmaal zit wat voorzieningen zou kunnen delen." Burson Marsteller zal zich vestigen op de bovenste vleugel van het reclamekantoor." Maar wel met volledig behoud van eigen identiteit en karakter, aldus De Wit.

related partner content for mobile comes here

Burson Marsteller is sinds 1981 gevestigd in Den Haag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in