Bureaus willen keurmerk evenementen
Drie marketing- en onderzoeksbureaus werken aan een keurmerk voor grootschalige evenementen en festivals.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens het ANP willen ze op een betere manier vaststellen wat de bezoekersaantallen, mediawaarde en het economisch rendement van de evenementen is. Het keurmerk moet volgend jaar voor het eerst worden toegekend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de bureaus bestaat bij sponsors, subsidieverstrekkers en organisaties de wens om betere, eenduidige cijfers op papier te krijgen, zodat zij die beter kunnen vergelijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu zijn bedrijven en instanties afhankelijk van de gegevens die de organisatie zelf over een evenement vrijgeeft. Als het keurmerk er komt, onderzoekt een onafhankelijk bureau of die cijfers kloppen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid