BrandBase stelt Thijs van Schothorst aan als creatief directeur
BrandBase groeit en breidt daarom het team uit met Thijs van Schothorst.


Van Schothorst vormt samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie. Hij zal zich richten op de verdere creatieve en strategische ontwikkeling van nationale en internationale campagnes voor klanten als ABN Amro, Shell en KPN.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Thijs van Schothorst heeft ruim 15 jaar ervaring in marketing en communicatie, waarvan de laatste 10 jaar bij het digitale bureau Icemedia. Bij Icemedia vervulde hij de afgelopen 8 jaar de functie van managing - en creative director.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondIn deze rol was Van Schothorst verantwoordelijk voor het algemene beleid van het bureau alsmede ook voor de strategie- en conceptontwikkeling voor onder meer KLM, Nationale Postcode Loterij, GAMMA, WNF, DFDS, Robijn en Wehkamp.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid