Boek en expositie jarig Boomerang
Ter gelegenheid van het tienjarig bestaan van Boomerang Cards wordt op 4 oktober een tentoonstelling geopend in de Rotterdamse Kunsthal.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De tentoonstelling ‒ die tot en met 7 december te zien is - geeft weer hoe Boomerang het afgelopen decennium een beeld van de samenleving heeft gevormd op het gebied van reclame, kunst, politiek, cultuur en taalgebruik.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het boek Tien Jaar Boomerang geeft een tijdsbeeld gevangen in Freecards en is vormgegeven door Bas Schipper en samengesteld door Pierre Karsten, mede-oprichter Boomerang Media en Olivier Wegloop, hoofdredacteur Boomerang Cards.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBoomerang Media werd in 1993 opgericht door Ernst Coenen en Pierre Karsten met als eerste product de Freecards.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid