Overslaan en naar de inhoud gaan

Bekijk de nieuwe commercial van Pepsi

Vrijdag onthult Pepsi haar nieuwe televisiecommercial voor 2012, waarin een team van voetballersterren zich tijdens een outdoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial genaamd ‘Crowd Surfing’ worden de wereld van voetbal en muziek gecombineerd en komen voetbalsterren Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard en nieuwelingen Sergio Agüero en Jack Wilshere voorbij. Ook dj en producer Calvin Harris speelt een hoofdrol in de commercial, waarbij hij het publiek vermaakt met zijn nieuwe single ’Let’s Go’ feat. Ne-Yo, de officiële soundtrack van de 2012 campagne van Pepsi die 'Kick in the Mix' is genoemd.

related partner content for mobile comes here

Na een periode waarin Pepsi Nederland minder op de voorgrond trad, doet het merk dit jaar weer mee met een internationale televisiecampagne van FHV/BBDO. De nieuwe commercial combineert muziek en voetbal waarbij de uitrol in Nederland zich met name richt op muziek. De track ‘Let’s Go’ van Calvin Harris, die het themanummer van de campagne vormt, wordt uitgebracht in april. Kim Potters, marketing manager beverages bij Pepsico Nederland: 'Muziek zit in Pepsi’s DNA, we hebben altijd al grote artiesten bij onze campagnes betrokken. Met de track van Calvin Harris denken wij dé zomerhit van 2012 in handen te hebben.'

De commercial is vanaf april wereldwijd te zien en komt in Nederland vanaf 9 april 2012 op tv.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in