Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN AMRO zoekt de slimste belegger

ABN AMRO gaat via de digitale wegen op zoek naar slimme beleggers. Via de actiesite kunnen deelnemers 100.000 fictieve euro's beleggen in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat via de digitale wegen op zoek naar slimme beleggers.
Via de kunnen deelnemers 100.000 fictieve euro's beleggen in 'Turbo's'. Om dit krediet te investeren moet je eerst meedoen aan een quiz om te testen of je wel verstand hebt van de beurs.

related partner content for mobile comes here

Wat mij het meest opvalt is de zorg die is uitgegaan naar de mobile site.

Het is een lange page maar toch buitengewoon overzichtelijk. Duidelijke uitleg en prettige bediening. Deze case zou een voorbeeld kunnen zijn voor andere actiematige mobile marketing campagnes.

Ik kwam via een smsje van HotSms op de mobile site terecht en heb hem vergeleken met de online variant vanaf mijn computer. Conclusie: gelijkspel. Goed dat men steeds meer gaat zien hoe je op de handset met internet omgaat!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in