Overslaan en naar de inhoud gaan

10 keer de meest supermarkante reacties van de Jumbo

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van creatieve sollicitaties tot kakelende klanten, niks is te gek voor de Jumbo. Dag saaie webcare. Hallo Jumbo!  

related partner content for mobile comes here

 

1. Reclames van Jumbo worden soms iets te letterlijk genomen.

Met bijgevoegde bekeuring:

Naar aanleiding van deze reclame:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Jumbo ziet er de humor wel van in. 

 

 

2. Maar ze krijgen niet altijd een veer in hun achterste.

 

 

3. Dit bericht werd behandeld met een korreltje zand.

 

 

4. Soms zijn hun producten verpakt met humor.

 

 

 

5. Want ze kunnen soms messcherp uit de hoek komen.

 

 

6. En als ze dan een keer niet zo&;n goede come-back hebben, wordt het wel voor hun gedaan.

 

 

7. Bijdehante opmerkingen van de concurrent weten ze ook weg te spelen.

 

 

En daar kun je mee thuiskomen.

 

 

8. Het is ook altijd een feestje bij Jumbo.

 

 

9. Ongeacht wie de gangmakers zijn.

 

 

10. Hun Photoshop skills zijn ook on point.

 

 

11. En tegen creatieve sollicitatie kunnen ze natuurlijk geen nee zeggen.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
AnkitSaini

This always works in the various type of the terms and condition because some time user take any wrong steps fix connections bluetooth audio devices wireless displays and think it can be a start of problems but it is wrong perception. Here is everything is possible and you can recall your given commands.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in