10 keer de meest supermarkante reacties van de Jumbo


Van creatieve sollicitaties tot kakelende klanten, niks is te gek voor de Jumbo. Dag saaie webcare. Hallo Jumbo!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1. Reclames van Jumbo worden soms iets te letterlijk genomen.
Met bijgevoegde bekeuring:
Naar aanleiding van deze reclame:
Jumbo ziet er de humor wel van in.
2. Maar ze krijgen niet altijd een veer in hun achterste.
3. Dit bericht werd behandeld met een korreltje zand.
4. Soms zijn hun producten verpakt met humor.
5. Want ze kunnen soms messcherp uit de hoek komen.
6. En als ze dan een keer niet zo'n goede come-back hebben, wordt het wel voor hun gedaan.
7. Bijdehante opmerkingen van de concurrent weten ze ook weg te spelen.
En daar kun je mee thuiskomen.
8. Het is ook altijd een feestje bij Jumbo.
9. Ongeacht wie de gangmakers zijn.
10. Hun Photoshop skills zijn ook on point.
11. En tegen deze creatieve sollicitatie kunnen ze natuurlijk geen nee zeggen.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidThis always works in the various type of the terms and condition because some time user take any wrong steps fix connections bluetooth audio devices wireless displays and think it can be a start of problems but it is wrong perception. Here is everything is possible and you can recall your given commands.