Overslaan en naar de inhoud gaan

Post NL eindigt op plaats 3 in de Merken Top 40

Dit is de Merken Top 40 van week 50
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Albert Heijn heeft de nummer één-positie slechts een week moeten missen, want deze week staat de supermarkt wederom bovenaan in de Merken Top 40. Op nummer twee staat Jumbo, gevolgd door Post NL.

related partner content for mobile comes here

Samsung

De nummer één van vorige week, Samsung, daalt enorm: naar plaats 18. Op de factor ‘bestedingen’ daalt het merk het hardst. Ook Lidl daalt flink. De supermarkt gaat van plaats 6 naar plaats 30.

Stippen en superstippen

Er staan deze week veel stippen en superstippen in de top 10. Bol.com, KPN en Blokker staan deze week als stip genoteerd. Coca Cola en McDonalds als superstip. Coca Cola heeft met name hogere scores heeft op ‘bestedingen’ en ‘social’ en McDonalds scoort zelfs hoger op alle drie de factoren.

Ikea en Rabobank

Verder stijgen Ikea en Rabobank beide meer dan 10 plaatsen. Bij Ikea wordt de stijging met name veroorzaakt door hogere scores op de bestedingen. Rabobank scoort hoger op bestedingen én waardering.

De hoogste nieuwe binnenkomer deze week is de Nationale Postcode Loterij, na een week afwezig te zijn geweest komt het merk terug in de lijst op plaats 13. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in