Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo wil e-commercenieuwkomer Ochama Nederlandse klanten winnen

Een interview met CMO Tjahjadi-Lam over de merkstrategie van de Chinese nieuwkomer Ochama in Nederland.
Ochama Nederland
© Afbeelding: Ochama
Ochama Nederland
© Afbeelding: Ochama

De naam Ochama doet waarschijnlijk nog geen belletje rinkelen. Het bedrijf is sinds januari actief in Nederland met food en non-food, te bestellen via zijn app en website. Thuisbezorgen kan, maar Ochama wil de markt vooral veroveren via zijn futuristische afhaallocaties die ook fungeren als showroom en servicepunt. Een gesprek met de kersverse CMO Kayee Tjahjadi-Lam over hoe Ochama de Nederlandse consument voor zich wil winnen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in