Overslaan en naar de inhoud gaan

Wisselingen communicatieafdeling Unilever NL

Bij de corporate communicatieafdeling van Unilever Nederland in Rotterdam hebben zich diverse personele wijzigingen voorgedaan. Zo is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is in deze functie verantwoordelijk voor alle corporate communicatie. De afgelopen jaren werkte Richard als woordvoerder Unilever Nederland. Deze rol wordt overgenomen door Minke Bijl (34), die sinds 1 december als Leader Media Relations bij Unilever Nederland werkzaam is. Minke is afkomstig van Schiphol Group. Cindy van IJzendoorn (37) is benoemd tot Leader Internal Communications. Zij werkte daarvoor ruim zeven jaar bij communicatieadviesbureau Winkelman en Van Hessen. Johan de Koning (39), de afgelopen jaren werkzaam als Economic Advisor voor Unilever N.V., werkt nu tevens voor Unilever als Leader External Relations. Milena van Not (36) is aangetrokken als Sponsor Manager. Zij houdt zich voornamelijk bezig met de formulering van een nieuw sponsorbeleid en de invulling van het partnership met NOC*NSF.

related partner content for mobile comes here

(Op de foto van links naar rechts Richard van der Eijk, Minke Bijl, Cindy van IJzendoorn, Johan de Koning en Milena van Not)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in