Sp!ts met retailconcept Enteraction
Met Enteraction moet marketing en distributie van alle mogelijke digitale en fysieke entertainmentproducten via elk willekeurig platform mogelijk worden. De dienst wordt in het eerste kwartaal van 2006 operationeel, waarbij de communicatie via de dagelijkse krant Sp!ts actief gekoppeld wordt aan de site en op termijn ook aan mobiel internet.
Het aanbod bestaat uit multimediaproducten, maar wordt uitgebreid naar een breder assortiment, specifiek gericht op de doelgroep 18 tot en met 34 jaar.
Enteraction is een door Hermans Retail, in samenwerking met de partners GX, Fabrique, Chevalier Media, Lyzia en Triple P, ontwikkeld dienstenpakket, dat inspeelt op de gekozen strategie van product- en kanaaldiversificatie enerzijds en multichannel marketing anderzijds.
De basis van Enteraction wordt gevormd door een contentmanagementsysteem dat uiteenlopende communicatiekanalen zoals websites, kiosken, beeldschermen voor narrowcasting en ook printuitgaven kan aansturen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid