Overslaan en naar de inhoud gaan

Sp!ts met retailconcept Enteraction

Hermans Retail, onderdeel van de Hermans Group in Hoorn, heeft een overeenkomst gesloten met Sp!ts (krant, online en events) voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Enteraction moet marketing en distributie van alle mogelijke digitale en fysieke entertainmentproducten via elk willekeurig platform mogelijk worden. De dienst wordt in het eerste kwartaal van 2006 operationeel, waarbij de communicatie via de dagelijkse krant Sp!ts actief gekoppeld wordt aan de en op termijn ook aan mobiel internet.
Het aanbod bestaat uit multimediaproducten, maar wordt uitgebreid naar een breder assortiment, specifiek gericht op de doelgroep 18 tot en met 34 jaar.

related partner content for mobile comes here

Enteraction is een door Hermans Retail, in samenwerking met de partners GX, Fabrique, Chevalier Media, Lyzia en Triple P, ontwikkeld dienstenpakket, dat inspeelt op de gekozen strategie van product- en kanaaldiversificatie enerzijds en multichannel marketing anderzijds.
De basis van Enteraction wordt gevormd door een contentmanagementsysteem dat uiteenlopende communicatiekanalen zoals websites, kiosken, beeldschermen voor narrowcasting en ook printuitgaven kan aansturen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in