Overslaan en naar de inhoud gaan

Waterstones keert terug naar oude logo

Het Britse Waterstones verandert na anderhalf jaar alweer van logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Britse verandert na anderhalf jaar alweer van logo.

related partner content for mobile comes here

De boekhandelketen keert terug naar het oude logo, meldt .

Het logo heeft weer het oude lettertype (Baskerville serif font) en de apostrof is verdwenen.

Reden? Het logo 'moet een waarheidsgetrouwer en zelfverzekerder beeld geven'. Waterstones is volgens de managing director een iconisch merk dat de hoofdletter W verdient.

Zonder de apostrof is het merk beter toepasbaar in dit digitale tijdperk.

Het moet praktischer, de ' is lastig in e-mails en urls.

De apostrof in het oude nieuwe logo moest laten zien dat de boekhandelketen was opgericht door meneer Waterstone.

Het nieuwe oude logo zal geleidelijk aan worden ingevoerd.

Het oude logo:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in