
Het Britse Waterstones verandert na anderhalf jaar alweer van logo.
De boekhandelketen keert terug naar het oude logo, meldt The Bookseller.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comHet logo heeft weer het oude lettertype (Baskerville serif font) en de apostrof is verdwenen.
Reden? Het logo 'moet een waarheidsgetrouwer en zelfverzekerder beeld geven'. Waterstones is volgens de managing director een iconisch merk dat de hoofdletter W verdient.
Zonder de apostrof is het merk beter toepasbaar in dit digitale tijdperk.
Het moet praktischer, de ' is lastig in e-mails en urls.
De apostrof in het oude nieuwe logo moest laten zien dat de boekhandelketen was opgericht door meneer Waterstone.
Het nieuwe oude logo zal geleidelijk aan worden ingevoerd.
Het oude logo:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee