Overslaan en naar de inhoud gaan

[Inhaak-dinsdag] De inhaakkalender 2012

De dinsdag op Molblog is Inhaak-dinsdag. Samen met blogger en inhaakspecialist Gonnie Spijkstra bespreken we de leukste en opmerkelijkste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2012 wordt een masterlijk inhaakjaar! Het stikt van de grote sportevenementen, met het als hoogtepunt.

related partner content for mobile comes here

Maar ook als je niet ten onder wilt gaan in het commerciële oranjegeweld, zijn er nog genoeg andere gebeurtenissen om op in te haken. Schrikkeldag bijvoorbeeld! Lekker zeldzaam en er zijn genoeg leuke haakjes bij te bedenken.

Of Linkshandigendag. Je zult er als merk maar net een heel relevante link mee hebben. Al deze gebeurtenissen staan in de 5e editie van De Telegraaf Inhaakkalender.

Wees wel selectief met het uitkiezen van de gebeurtenissen waarop je inhaakt. Afgelopen vrijdag was het Driekoningen, niet echt een dag waar heel Nederland over praat. Maar nu er veel wordt ingehaakt op social mediakanalen, kan het zomaar gebeuren dat je directe concurrent met eenzelfde afbeelding komt.

Kies dus bij voorkeur een gebeurtenis waar jij een mee hebt. Een gebeurtenis waarvan je denkt: 'Daar moeten wij echt iets mee doen!' Een gebeurtenis waarvan ook je fans vinden dat jij daar echt iets mee moet doen, zodat ze je vereren met een ware .

Het leukste blijft het inhaken op een onverwachte gebeurtenis die in het hele land gesprek van de dag wordt. Maar die staan natuurlijk niet op deze kalender.

Dit artikel verscheen eerder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in