
De Amerikaanse retailgigant Wal-Mart is met een sociale netwerksite gestart: The Hub / School your way. Hiermee wil het jongeren beter aanspreken. "It's part of Wal-Mart's effort to become hipper."
Met een online wedstrijd kunnen tieners video's en foto's plaatsen. De beste video's worden mogelijk professioneel ge-edit en gebruikt voor commercials op TV en in de bioscoop.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeWal-Mart heeft een nieuwe marketingbaas (John Fleming) en doet sindsdien minder aan massamediale campagnes en meer aan doelgroepgerichte marketing. Met dit project richt Wal-Mart zich op de relatie met hun "back-to-school customers through an online platform that is fun, engaging and familiar to them".
Of discounter Wal-Mart nu wel het meest geschikte bedrijf is voor zoiets weet ik zo net nog niet. Maar het initiatief om internet te gebruiken waar het goed in is ? interactie in brede zin ? verdient sowieso al een compliment.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee