'Koopjesdrift drijft kopers veilingsites '
Soms zijn marktonderzoeken louter werkverschaffing:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onderzoek van Heliview in opdracht van Marktplaats.nl wijst uit dat op zoek zijn naar een koopje de belangrijkste reden is voor mensen om tweedehands spullen te kopen via veilingsites. Ruim 80 procent noemt dit als motivering.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ruim drie miljoen Nederlanders kochten of verkochten de afgelopen drie jaar iets via een veilingsite.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls belangrijkste reden om spullen te verkopen via internet gaven respondenten aan af te willen van gebruikte spullen (81 procent) en gebruikte spullen niet te willen weggooien (74 procent), vooral vrouwen geven dit als reden. Geld verdienen is ook een belangrijke drijfveer (60 procent). (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid