Nieuwe Top of Flop: Fancy


Ditmaal in Top of Flop: De restyling van meisjesvakblad Fancy. Het Sanoma-blad moest in de restyling om nog kans te maken in een sterk veranderde markt.
Het aanbod aan bladen in de jonge doelgroep (meisjes tussen de 13 en 18) is enorm, de concurrentie daardoor hevig.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast worden jongeren steeds sneller volwassen en eisen content die bij hun nieuwe levensstijl past.
Dus: vanaf juni heeft Fancy een meer volwassen uitstraling, een handig handtasformaat (net als Glamour) en meer aandacht voor beauty en fashion (net als directe concurrenten Elle Girl en Cosmo Girl), naast humor, celebs en human interest.
Het artikel is te vinden op marketing-online.nl, daar kunt u ook reageren.
Wat vindt u, is er nog plek in de handtas?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid