De juiste tevredenheidsscores
Een juiste balans vinden tussen het inlossen van merkbeloften en kostenbeheersing is niet eenvoudig.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het ultieme doel is immers niet ‘klanttevredenheid verhogen’ als je daar vervolgens financieel aan onderdoor gaat, maar het managen van de klantervaring als belangrijk aspect om een winstgevende onderneming te creëren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoe bepaal je de voor jouw bedrijf ‘maximale’ klanttevredenheid? Onder meer door uitvoering van een tevredenheidsonderzoek in vergelijking met concurrenten, bestudering van de meest winstgevende organisatie-units en hun klanttevredenheidsscores, en gebruik van niet-lineaire statistische technieken om de (veelal niet-lineaire) relaties tussen tevredenheid en winstgevendheid te bepalen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid