Waar is de BV Nederland?


Er wordt veel geklaagd over de interne kennis en kunde van het (hoger) management als het gaat over wat er in de "nieuwe wereld" plaastvindt cq gaat vinden.
Je kan je zelfs afvragen of we zelf wel in staat zijn alle toekomstscenario's, mogelijkheden en belangrijke sites bij te houden. Maar wij hebben gelukkig de molblog nietwaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWie is er nu eigenlijk van het (hoger)management echt online? Verder dan een mailtje komt de gemiddelde manager of z'n secretaresse(?!) niet. De meesten kennen en krijgen hun eigen nieuwsbrieven niet en komen zeker niet regelmatig op hun eigen sites.
Mijn stelling is dat het management van de BV Nederland nog veel te leren heeft. Ze hebben nog echt geen idee wat een weblog, triple play, rfid, crm en zelfs msn betekent.
Als ze al een antwoord hebben, dan hebben ze in ieder geval niet de experience ondergaan. Is dat slecht? Jazeker! Is het logisch? Jazeker! Ze hebben wel wat anders te doen, er wordt (te) veel vergaderd, staan onder hoge druk en 's avonds zijn er weer andere (netwerk)verplichtingen.
Zelfs tv kijken is er vaak niet bij.Wij als liefhebbers van de nieuwe toepassingen kunnen het ons zelf ook aanrekenen.
We denderen maar door (en terecht) maar krijgen het niet voor elkaar de wagons achter ons treintje te koppelen. Gelukkig voor ons is de inflatie op de mediaeuro nog steeds hoog en is de groei bij een aantal bedrijven ver onder de maat, zodat er intern toch langzamerhand eens geluisterd wordt naar de roependen in de woestijn.
Zelf heb ik succes met goede eendaagse programma's voor het management.. Kijk ook eens op mediaplaza.
Mocht men daar toch niets voor voelen: De jeugd heeft de toekomst en dus is het een kwestie van tijd totdat men inziet dat massamedia alleen niet genoeg is.
De jeugd laat zich daar niet meer zo makkelijk vangen. Het principe van moeder op dochter bestaat allang niet meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid