Overslaan en naar de inhoud gaan

Virgin Wine

Dit nieuws heb ik helemaal gemist...vreemd, want Richard Branson is een van mijn helden en wijn is toch wel een van mijn hobbies.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heb ik helemaal gemist...vreemd, want Richard Branson is een van mijn helden en is toch wel een van mijn hobbies.

related partner content for mobile comes here

Brown-Forman Corp. en Richard Branson hebben samen een wijn(lijn) op de markt gebracht met de bijna voorspelbare naam .

De wijn is een paar weken geleden geintroduceerd in New York City met een spetterend openingsfeest waar vrouwen dansten op wijnvaten. Het motto van Virgin Vines: "Unscrew it, let's do it" moet (de) wijn een hipper imago geven.

Branson: "Wine, like life, is meant to be enjoyed. All the pomp and ceremony currently associated with wine just gets in the way of enjoying it."

The combination of Brown-Forman's distribution and marketing muscle and the famous Virgin brand will make the wine industry "stand up and pay attention," said Jon Fredrikson, a wine industry consultant in the San Francisco area.

Virgin Vines gaat een witte Chardonnay en een rode Shiraz verkopen die worden geproduceerd uit de Californische wijngaard van Brown-Forman Wines. Een flesje 'Unscrew it, let's do it' kost $9.99, maar de four pack with smaller, plastic bottles kost slechts $8.99.

Op het achter etiklet staat de tekst: "Dare to enjoy this wine without dashes of pretentiousness or hints of snootiness. Virgin Vines believes wine should be all about having fun and loving the taste ... not waxing poetically about meaningless wine-speak and food pairings."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in