Virgin Wine


Dit nieuws heb ik helemaal gemist...vreemd, want Richard Branson is een van mijn helden en wijn is toch wel een van mijn hobbies.
Brown-Forman Corp. en Richard Branson hebben samen een wijn(lijn) op de markt gebracht met de bijna voorspelbare naam Virgin Vines.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe wijn is een paar weken geleden geintroduceerd in New York City met een spetterend openingsfeest waar vrouwen dansten op wijnvaten. Het motto van Virgin Vines: "Unscrew it, let's do it" moet (de) wijn een hipper imago geven.
Branson: "Wine, like life, is meant to be enjoyed. All the pomp and ceremony currently associated with wine just gets in the way of enjoying it."
The combination of Brown-Forman's distribution and marketing muscle and the famous Virgin brand will make the wine industry "stand up and pay attention," said Jon Fredrikson, a wine industry consultant in the San Francisco area.
Virgin Vines gaat een witte Chardonnay en een rode Shiraz verkopen die worden geproduceerd uit de Californische wijngaard van Brown-Forman Wines. Een flesje 'Unscrew it, let's do it' kost $9.99, maar de four pack with smaller, plastic bottles kost slechts $8.99.
Op het achter etiklet staat de tekst: "Dare to enjoy this wine without dashes of pretentiousness or hints of snootiness. Virgin Vines believes wine should be all about having fun and loving the taste ... not waxing poetically about meaningless wine-speak and food pairings."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid