Vrouw Ahold-topman promoot de concurrent


Anita van der Hoeven gaat deze winter bij RTL4 een programma over lichaamsverzorging en uiterlijk presenteren. Voor de productie van dit tv-programma, 'Trendies Beauty', heeft Dijkman de onderneming Advision BV opgericht. In 'Trendies Beauty' wordt 'groot onderhoud' gepleegd op het uiterlijk van bekende Nederlanders, onder wie Nina Brink, Annemarie Jorritsma en Mathilde Santing, schrijft De Telegraaf. Eén van de sponsors van tv-programma wordt de Kruidvat Groep, dat de gelegenheid krijgt de producten aan te prijzen van haar parfumerieketen 'Ici Paris XL'. In het sponsorcontract dat Advision BV met de Kruidvat Groep heeft afgesloten, is vastgelegd dat in de, voorlopig twintig, uitzendingen geen concurrerende artikelen mogen worden aangeprezen, zo bevestigt de bedenker van het televisieprogramma, Marcel Dijkman. ‘We hebben bij Kruidvat natuurlijk moeten tekenen voor absolute geheimhouding’, zo vertelt Marcel Dijkman, ‘logisch, als je man bij Ahold werkt.’ Anita van der Hoeven meldt zelf dat het voor haar man misschien wel een probleem is. ‘Maar voor mij niet. Ík werk niet bij Ahold. Dit staat totaal los van de baan van mijn man, ik heb daar ook niet zoveel mee te maken. Ik weet niet wat er speelt bij Etos en ik weet niet wat er speelt bij het Kruidvat.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid