Unilever start offensief tegen merklozen
A-merkengigant Unilever Bestfoods begint in Nederland een marketingoffensief tegen de opmars van prijsvechters als Aldi en Lidl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Die formules bereikten deze zomer voor het eerst een marktaandeel van tien procent. Topman Anthonie Stal van Unilever Bestfoods Nederland zei deze week alles te zullen doen om hen te stoppen, iets wat volgens hem kan dat alleen via marketing. ‘Wij zullen niet nalaten om bijvoorbeeld te investeren in Laurus om hen zo te steunen bij acties of extra reclame-uitingen in de winkels.’ Hij zei er fijntjes bij dat Bestfoods Nederland inmiddels evenveel aan marketing besteedt als de zustermaatschappij in de veel grotere Duitse markt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid