Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone campagne rond tweets van 'oversharers'

Met de campagne #delenalseenbaas maakt Vodafone van 'oversharers' helden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Oversharen' is het overmatig delen van werkelijk ieder detail uit het persoonlijk leven.Vodafone haakt op dit verschijnsel in met extra data aan voor prepaid+ gebruikers.

related partner content for mobile comes here

Voor de introductie lanceert het telecombedrijf een campagne rond het thema 'delen als een baas'. De gedachte hierachter is dat hele gewone tweets grote bekendheid wordt gegeven door ze te publiceren op billboards, abri's, Boomerangkaarten, paginagrote advertenties in kranten, webbanners en door ze uit te spreken in radiocommercials.

Door te retweeten of te reageren op een doorsnee tweet met de hashtag , kan het publiek oversharers nomineren op . De oversharers en degenen die hun tweet genomineerd hebben ontvangen een geanimeerde tweet in de vorm van een webfilm, waarin heavy-metal krokodillen en met goud behangen Egyptische chimpansees, de hoofdrol spelen. De webfilms zijn van creatief duo Miktor & Molf.

Hiphop baas en jurylid ‘Sef’ Gnaoui beoordeelt de wekelijkse winnaars. De bedoeling is de tweet van de uiteindelijke grote winnaar in te lijsten in goud en vervolgens de stratosfeer in te sturen om deze zo letterlijk te delen met de hele wereld.

Bureau: They en Achtung!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in