Vodafone campagne rond tweets van 'oversharers'


'Oversharen' is het overmatig delen van werkelijk ieder detail uit het persoonlijk leven.Vodafone haakt op dit verschijnsel in met extra data aan voor prepaid+ gebruikers.
Voor de introductie lanceert het telecombedrijf een campagne rond het thema 'delen als een baas'. De gedachte hierachter is dat hele gewone tweets grote bekendheid wordt gegeven door ze te publiceren op billboards, abri's, Boomerangkaarten, paginagrote advertenties in kranten, webbanners en door ze uit te spreken in radiocommercials.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDoor te retweeten of te reageren op een doorsnee tweet met de hashtag #delenalseenbaas, kan het publiek oversharers nomineren op delenalseenbaas.nl. De oversharers en degenen die hun tweet genomineerd hebben ontvangen een geanimeerde tweet in de vorm van een webfilm, waarin heavy-metal krokodillen en met goud behangen Egyptische chimpansees, de hoofdrol spelen. De webfilms zijn van creatief duo Miktor & Molf.
Hiphop baas en jurylid ‘Sef’ Gnaoui beoordeelt de wekelijkse winnaars. De bedoeling is de tweet van de uiteindelijke grote winnaar in te lijsten in goud en vervolgens de stratosfeer in te sturen om deze zo letterlijk te delen met de hele wereld.
Bureau: They en Achtung!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid