Viktor & Rolf genomineerd voor Reclameman van het Jaar
Vakblad Marketing Tribune, initiatiefnemer van de prijs, maakt dat bekend. Hans van Dijk is schrijver van de bestseller Zapklare Brokken. Hij werkt nu als creative director bij Skip Intro. Jacques Kuyf is genomineerd vanwege zijn succes met het FD (zowel op multimediaal als printgebied). Jan Willem Sieburgh slaagt er als zakelijk directeur Rijksmuseum ´met opvallende acties in om onder moeilijke omstandigheden (‘gesloten’) toch te scoren´. Er is sinds lange tijd ook weer een vrouw genomineerd: Marleen Sticker die samen met Bas Verhart het succesvolle Picnic opzette. Modeontwerpers Viktor & Rolf zijn volgens de jury ´Nederlandse merkiconen die uitgroeiden tot de trots van onze creatieve industrie´.
De plek van Wim Huinder in de jury wordt overgenomen door Diederick Koopal (creative director TBWA\ Neboko). Ook nieuw in de jury zijn Charles van Renesse, die als directeur van Amsterdam Partners de burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, adviseert over citymarketing. Cohen - winnaar van vorig jaar - is zelf ook jurylid. Verder hebben zitting: Chris Mendola (180amsterdam), Alexander Ribbink (ex-Unilever, ex-TomTom), Bela Stamenkovits (2008) en Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOok wordt nu de longlist voor de 5de Gouden Zaag bekendgemaakt door het JongeHonden-bestuur. De Gouden Zaag is een prijs voor jonge creatieven. De volgende teams staan op de longlist: Wietse Vonk & Roel Pijnacker, Joost van Middelaar & Denny Brandsen, Daniel Ashkol & Maarten Kempen, Nick Plomp en Ronny Jaspers en Karian Weijers & Thijs Biersteker
Op 13 november wordt in Studio K bekendgemaakt wie dit jaar Reclameman (of -vrouw) van het Jaar 2008 wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid