Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang en Decibel kopen City FM

Boomerang Unlimited en Radio Decibel hebben de regionale commerciële radiozender City FM overgenomen van Gerro Vonks Media Management &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boomerang Unlimited, de holding waaronder Boomerang en de NL-uitgaansbladen vallen, nam eerder al een aandeel in de voormalige Amsterdamse piratenzender Radio Decibel. Samen hebben ze nu City FM overgenomen, dat uitzendt in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. ‘Het is niet toevallig dat de NL-bladen in dezelfde steden verschijnen’, zegt Pierre Karsten van Boomerang Unlimited. ‘De samenwerking tussen de radiozenders en de tijdschriften is cruciaal.’ De zenders gaan zich richten zich op dezelfde doelgroep als de NL-bladen: jongeren van 18-35 jaar. Het format van Radio Decibel wordt per 1 januari 2009 over de City FM-zenders uitgerold, die dan verder gaan onder de naam Radio Decibel. Het format behelst muziek, nieuws en stadsgerichte items over onder andere het uitgaansleven.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in