Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf razend urgente redenen om in te zenden voor de SAN

U kunt vanaf nu inzenden voor het SAN Jaarboek 2013. Maar waarom zou u?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf heden tot uiterlijk 20 december 2013 kunnen één of meerdere pagina’s worden gereserveerd in het SAN Jaarboek 2013. (Klik voor meer informatie.)

related partner content for mobile comes here

1. Volgens SAN is er dit jaar reden te meer om te reserveren. De jaarprijs heeft dit jaar nog meer glans want 25 jaar SAN staat voor 25 jaar inspiratie en bekroning van subliem vakmanschap.
2. Het thema en de titel van het SAN Jaarboek 2013 is ‘Hollandse Meesters’. De jubileumeditie zou door vorm en inhoud nu al een collectors item voor marcom specialisten zijn
3. Met uw inzending brengt u dan ook een ode aan de Hollandse ondernemingsgeest.
4. In het boek geven wetenschappers, kunstenaars en marketeers hun verrassende visie op de toekomst van het vak.
5. Inzendingen kunnen dit jaar ook bekroond worden met een SAN Accent EXCELLENT.

San Jaarboek 2012:

Categorieën
De categorieën voor 2013 zijn:

Business-to-Business
Corporate
Dienstverlening
Dienstverlening Financieel
Durables
Fast Moving,
Non-Profit & Overheid
Retail
Vrije tijd.

Geen Personeel meer
Er is dit jaar geen afzonderlijke categorie ‘Personeel’. De ingezonden personeelscampagnes worden beoordeeld door de vakjury Corporate.

Excellent
Naast de gekozen categorie kan ook ingezonden worden voor de overkoepelende categorie waarin de beste campagnes naast een Accent in hun eigen categorie ook nog eens bekroond kunnen worden met een SAN Accent EXCELLENT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in