Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeraar Allsecur kiest voor Alfred

Allsecur is na een pitch met vier bureaus overgestapt van Ogilvy naar Alfred.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alfred verzorgt vanaf nu alle commerciële uitingen van de online autoverzekeraar op tv, radio, in outdoor en printmedia.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe samenwerking sluit Allsecur een periode van vier jaar af met reclamebureau Ogilvy, dat verantwoordelijk was voor de succesvolle .
Allsecur meldt dat het de pitch uitschreef omdat de autoverzekeraar toe was aan een aanscherping van de strategie en een nieuw creatief concept.

Allsecur geeft aan met Alfred een bureau in huis te hebben gehaald met een sterk analyserend vermogen en creatieve concepten. 'Er is vooral gelet op een combinatie van strategie, concept en executie van het creatieve concept. Alfred scoorde op alle fronten het beste,' zegt Johan Van de Neste, marketingmanager Allsecur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in