Veranderingen communicatie Glaxo SmithKline
Het Britse vakblad noemt als bureaus van Glaxo SmithKline in Engeland Grey,Ogilvy & Mather en McCann-Erickson. Elders wordt ook gewerkt met Dentsu,JWT, Publicis en enkele regionale bureaus. Campaign citeert Neil McCrea,director of communications GSK Europa als volgt: "We hebben formeel decontracten met alle bureaus opgezegd. Dit in verband met onze globalcreative review. We komen met een nieuwe betalingssysteem voor de creatievebureaus met wie wij na deze competitie in zee gaan. Er wordt betaald voorresultaten en service-niveaus. Uiteindelijk zullen niet alleen wij, maar ookonze bureaus hiervan profiteren. Deze vorm van honoreren is een trendgeworden in onze industrie."
De winnende bureaus moeten in januari bekend zijn. Alleen bureaus die alvoor Glaxo SmithKline werken zijn uitgenodigd voor de competitie. GSK wilniet zeggen hoeveel bureaus precies meedoen en evenmin hoeveel bureaus erover moeten blijven om verder mee te werken in de toekomst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid