Overslaan en naar de inhoud gaan

Veranderingen communicatie Glaxo SmithKline

Glaxo SmithKline gaat de lijst van bureaus wat betreft de healthcareproducten voor consumenten herzien en introduceert ook een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Britse vakblad noemt als bureaus van Glaxo SmithKline in Engeland Grey,Ogilvy & Mather en McCann-Erickson. Elders wordt ook gewerkt met Dentsu,JWT, Publicis en enkele regionale bureaus. Campaign citeert Neil McCrea,director of communications GSK Europa als volgt: "We hebben formeel decontracten met alle bureaus opgezegd. Dit in verband met onze globalcreative review. We komen met een nieuwe betalingssysteem voor de creatievebureaus met wie wij na deze competitie in zee gaan. Er wordt betaald voorresultaten en service-niveaus. Uiteindelijk zullen niet alleen wij, maar ookonze bureaus hiervan profiteren. Deze vorm van honoreren is een trendgeworden in onze industrie."

related partner content for mobile comes here

De winnende bureaus moeten in januari bekend zijn. Alleen bureaus die alvoor Glaxo SmithKline werken zijn uitgenodigd voor de competitie. GSK wilniet zeggen hoeveel bureaus precies meedoen en evenmin hoeveel bureaus erover moeten blijven om verder mee te werken in de toekomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in