Veel respons op Dove Moment
De site dovemoment.nl is volgens de makers een succes. Sinds de lancering, twee weken geleden, hebben meer dan 60.000 mensen een zogenaamd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bezoeker stelt met behulp van de site een verwenmoment op maat samen in een persoonlijke brief. Om het Dove Moment compleet te maken voegt Dove hier drie van haar nieuwste producten aan toe en zorgt voor de gratis verzending van het pakket. De promotie is volledig viraal verlopen. Er is afgetrapt met een bescheiden aantal mailtjes naar vrienden en bekenden. Het aantal 'momenten' is overigens beperkt tot 100.000.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid