Overslaan en naar de inhoud gaan

Change the Script sluit de deuren

Change the Script heeft het faillissement aangevraagd. Er bleek geen uitweg meer voor het bureau, dochter van Publicis. Pogingen om het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aandeelhouders kwamen deze week overeen de deuren te sluiten. De partijen hebben enkele weken overleg gevoerd en naar oplossingen gezocht. Met de ontmanteling van Change the Script verliezen 65 mensen hun baan. De schuldenlast is nog niet bekend. Walter van der Mee, Regional Chairman van de Publicis Groep zegt in een persbericht dat de branche na een hectisch, positief jaar 2000 nu wereldwijd wordt geconfronteerd met het grotendeels wegvallen van de vraag naar de diensten, die specifiek door bureaus als CTS worden geleverd. "Alhoewel wij internationaal bescheiden in dit segment van de dienstverlening actief zijn, hebben wij in een aantal landen het aantal medewerkers drastisch ingeperkt. Datzelfde scenario bleek voor CTS niet haalbaar, gezien de te hoge kosten en de te lage marktverwachtingen. Al die afwegingen en scenario's hebben helaas tot de conclusie geleid om de activiteiten van CTS te stoppen."

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in