Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G splitst Duits media-account

Procter & Gamble heeft in Duitsland haar mediabudget van 256 miljoen dollar gesplitst tussen Starcom in Frankfurt en MediaCom in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze beslissing grijpt Zenith Media naast het account, waarvoor het bureau ook in de pitch meedeed. Het Duitse media-account is het grootste van P&G in Europa. Saatchi & Saatchi deed voorheen zelf de mediaplanning van enkele merken als Pampers en Ariel. Verschillende reclamebureaus in Duitsland deden de planning voor andere P&G-merken, terwijl MediaCom de media buying deed, aldus Advertising Age. In Frankrijk zou het media-account in zijn geheel naar Starcom gaan. Binnenkort wordt ook bekend wat er met het account gebeurt in Spanje, Italië en Scandinavië.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in