Overslaan en naar de inhoud gaan

Impiric wordt Wunderman

Impiric verandert haar naam in Wunderman, min of meer als eerbetoon aan oprichter Lester Wunderman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verandering moet een ‘herbevestiging’ zijn van het dm-bureau met ‘duidelijke fundamentele marketingprincipes, zoals bepleit en aangevoerd door Wunderman en mogelijk gemaakt door het gebruik van nieuwe technologieën’, aldus een persbericht. Volgens Daniel Morel, chairman en ceo van Wunderman wereldwijd, zegt dat de naam van onschatbare waarde is in de direct-to-costumer marketing industrie. "Lester Wunderman is de erkende vader van de dm, een titel die geen andere persoon of organisatie kan claimen."

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in