Energiebedrijven in het defensief


Een anonieme woordvoerder van het pr-bureau van een groot Amerikaans energiebedrijf zegt in The Financial Times dat zij die boodschap overdragen zodat het publiek begrijpt waardoor de prijzen aan de pompstations stijgen en waarom hun elektriciteitsrekeningen verdrievoudigen. 'Ze moeten begrijpen dat het niet alleen bedrijven zijn die meer winst willen maken.'
Oliemaatschappij Texaco laat de consument via haar website weten dat de prijsstijgingen komen door ingewikkeldere oorzaken, zoals hogere prijzen voor ruwe olie, de kosten van speciale brandstofmengsels om aan plaatselijke milieuverordeningen te kunnen voldoen, de grote vraag en het magere aanbod.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRay Kerins, managing director van GCI Group Global PR, adviseert pr-bureaus van energiebedrijven om het publiek uit te leggen dat er gewoon niet genoeg olie is. (bron: O'Dwyer's PR Daily)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid